Zwroty i wymiany

Kochamy naszych klientów i chcemy, abyś pokochał swoje zakupy bez stresu związanego z tym, że utknąłeś z przedmiotem, którego nie lubisz. Rozumiemy trudności związane z zakupami online i zapewniamy najwyższej klasy obsługę, dzięki czemu zawsze będziesz zadowolony z zakupów u nas!


Polityka zwrotów

Pontino zaakceptuje zwroty przedmiotów zakupionych na naszej stronie internetowej w ciągu 14 dni od daty potwierdzenia daty dostawy śledzenia przesyłki pod następującymi warunkami:

Nie ma widocznych śladów zużycia
Nie usunięto żadnych metek.
Przedmiot jest niemyty, nie zużyty, w stanie nienaruszonym
Nowy Towar w oryginalnym stanie
Przedmioty nie mogą być zwrócone lub wymienione po upływie 14 dni.

Niektóre rodzaje towarów są zwolnione z obowiązku zwrotu. Nie przyjmujemy również produktów, które są towarami intymnymi (bielizna) lub sanitarnymi, materiałami niebezpiecznymi, łatwopalnymi cieczami lub gazami.

Zwroty i wymiany

Aktualnie nie obsługujemy wymian towaru. Jeżeli chcesz dokonać wymiany, zrealizuj zwrot, a następnie dokonaj nowego zakupu. Aby dokonać zwrotu, należy przesłać skan wypełnionego formularza zwrotu na e-mail kontakt@pontino.pl , wpisując w tytule wiadomości "Zwrot - zamówienie numer #numer_zamowienia". Następnie my skontaktujemy się w ciągu kilku dni z instrukcjami odnośnie realizacji zwrotu.

Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych. Nie ponosimy odpowiedzialności za przesyłki wysłane na adres inny, niż wskazany przez nasz zespół obsługi klienta.

Formularz zwrotu dostępny jest do pobrania TUTAJ

Możesz być odpowiedzialny za opłacenie własnych kosztów wysyłki za zwrot przedmiotu. W większości przypadków jednak oferujemy darmowy zwrot.

Zwroty pieniędzy

Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu, pieniądze zostaną wysłane w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

Opóźnienia w zwrotach

Często zdarza się, że między instytucjami finansowymi jest pewien czas przetwarzania przelewów (1-2 dni). Jeśli po tym czasie nadal nie otrzymasz zwrotu pieniędzy, wyślij nam e-mail na adres kontakt@pontino.pl i daj nam możliwość dalszego zbadania sprawy.

Przedmioty uszkodzone

Jeśli otrzymasz uszkodzony lub wadliwy przedmiot, prosimy o przesłanie zapytania w ciągu 48 godzin od otrzymania przesyłki.

Jeśli nie zgłosisz nam uszkodzenia w ciągu tego 48-godzinnego okresu, możemy nie być w stanie uznać Twojego roszczenia. Podczas przeglądania wniosków o naprawę lub zwrot towaru korzystamy z informacji o znaczniku czasu, który znajduje się w linku śledzenia przesyłki oraz z potwierdzenia dostawy od przewoźnika.

Informacja zwrotna

Chętnie usłyszymy Państwa opinie, pytania i wszelkie wątpliwości. Prosimy o przesyłanie wiadomości e-mail na adres kontakt@pontino.pl, aby dać nam znać, jak sobie radzimy. Traktujemy Wasze opinie bardzo poważnie i ciągle dążymy do poprawy. Nasi eksperci obsługi klienta dostępni są po to, aby zawsze dążyć do satysfakcji klienta, dlatego prosimy o zgłaszanie każdego problemu.

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA